Skip to main content

Posts

Featured

2017

Bismillah..

Sabtu, 1 April 2017.
2.06 pagi.

Saja nak cuba cuba buka balik blog setelah sekian lamanya menyepi sebab tak tahu nak tulis apa.
Kali ni nak guna kata ganti nama 'aku' sebab rasa lagi selesa dari saya. Tulis dalam Bahasa Melayu sebab lagi sedap untuk baca dan ditulis (bagi aku lah). Kalau ada ter 'rojak' bahasa tu, ampunkan aku.

Aku kagum dengan kawan-kawan yang masih aktif dengan blog ni! Bagusnya korangggg! Bila dah bertambah usia ni, rasa macam blog ni macam dah tak sesuai untuk diri aku tapi siapa tahu blog ni juga mampu membantu aku dalam menjadi satu medium untuk aku mengubah masa depan aku. Yeahhh. Bunyi macam matang sangatttt kau.

Manusia berubah. Kehkehkeh.

*Aku nak tulis setakat ni dulu sebab aku buat post ni pun sekadar nak bertanya khabar je dulu. Itu pun kalau ada yang masih sudi menjengah blog bersawang dan usang ni. Nak panaskan enjin katanya. Kucing pun dok bergaduh dekat luar tu, jadi baiknya aku undurkan diri dulu.


Assalamualaikum.

Latest Posts

Reborn

Here we go, 2013

Towards the finishing line

Silalah menjamu mata!

Short

4 days in a week

Senyumlah, ALLAH senantiasa ada ;)

What makes you,

4 months and half